سند ملکی برای ضمانت دادسرا

اجاره سند برای ازادی متهم و زندانی

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

آزادی متهم با سند اجاره ای

گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز معتبر اجاره سند در سطح کشور می باشد که برای تسریع در امور ضمانتی از وکلای خبره در این زمینه بهره می گیرد.
مراکز معتبر اجاره سند معمولا دارای سابقه کاری مفید در این زمینه می باشند که می توانند امور ضمانتی مراجعین را در مدت زمان کم به انجام برسانند.
روند آزادی متهم با سند اجاره ای در دو مرحله صورت می گیرد که در مرحله اول بنا به تشخیص قاضی پرونده و جرم ارتکاب یافته توسط متهم وثیقه ای برای آزادی فرد تعین می شود.
در مرحله دوم فرد متهم باید سندی را به عنوان وثیقه به دادگاه تسلیم نماید تا قاضی پرونده حکم آزادی فرد را صادر نماید.
لازم به ذکر است که فرد متهم می تواند اموال مال منقول و غیرمنقول را که به تایید کارشناسان دادگاه برسد را به عنوان وثیقه به دادگاه معرفی نماید.
در این شرایط اگر فرد به سند مورد نیاز برای آزادی خویش دسترسی نداشته باشد می تواند نسبت به اجاره آن از مراکز معتبر سند اقدام نماید.
مراکز اجاره سند زیادی در سطح کشور در حال فعالیت می باشند که همواره مراجعه به معتبرترین آنها یکی از مشغله های فکری افراد در این زمینه می باشد.

آزادی متهم با سند اجاره ای

مشاوره رایگان

همه روزه از 8 صبح تا 8 شب با ما تماس بگیرید 

اجاره انواع سند و ضمانت نامه های معتبر بدون پیش پرداخت

02166891290 / 02166872449  

دفتر مرکزی : تهران

 

از آنجایی که زمان لازم برای بررسی معتبرترین مرکز اجاره سند عملا غیرممکن می باشد پس با بررسی شرایط زیر می توانید در کم ترین زمان ممکن مرکز اجاره سند مورد نیاز را شناسایی نمایید:
یک مرکز اجاره سند همواره از یک کارشناس حقوقی برای امور ضمانتی بهره می گیرد که دارای سابقه کاری مفید در این زمینه بوده و شما را از داشتن هرگونه مشاور و کارشناس دیگر در این زمینه بی نیاز سازد.
مرکز اجاره سند متعبر هیچ گونه پیش پرداختی از شما دریافت نخواهد کرد و از مراجعه به مراکز اجاره سندی که قیمت وثیقه را به طور درصدی بیان می کنند خودداری نمایید.
آزادی متهم با سند اجاره ای به طور معمول بین 48 تا 72 ساعت کاری به طول می انجامد که برخی از مراکز اجاره سند به دلیل تازه کار بودن یا ارائه اسناد غیرمعتبر باعث تعدیل در امور ضمانتی می شوند.
گروه مشاورین کارگزاران همواره یکی از مرکز اجاره سند معتبر در سطح کشور می باشد که آمادگی ارائه اسناد مورد نیاز شما از مبالغ چند میلیونی تا چندصدمیلیونی را برای ارائه به دادگاه ها و دادسراهای کشور را در الویت کاری خود قرار داده است.
این مرکز اجاره سند همچنین کلیه اسناد قابل ارائه به دادگاه و دادسرا را توسط کارشناسان و وکلای خبره مورد بررسی قرار می دهد تا از معتبر بودن اسناد اطمینان کامل حاصل شود.
جهت دریافت قیمت وثیقه همواره می توانید همه روزه از ساعت 8صبح تا 8 شب با مشاوران و کارشناسان این مرکز اجاره سند در ارتباط باشید.

۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karghozaran sanad

اجاره سند برای آزادی زندانی

گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز معتبر اجاره سند در سطح کشور می باشد که از وکلای خبره برای امور ضمانتی متهمان و زندانیان جرایم غیرعمد بهره می گیرد.
از نمونه خدمات این مرکز اجاره سند می توان به ضمانت متهم با سند اجاره ای، مرخصی زندانی، ضمانت متهم با فیش حقوقی، ضمانت متهم با سند تک برگ و... اشاره نمود که خدمات ذکر شده تنها نمونه ای از خدمات این مرکز اجاره سند می باشد که در سطح کشور و با قیمت مناسب ارائه می دهد.
قیمت ارائه وثیقه در تمامی شهرهای کشورمان به طور مناسب می باشد و هیچ گونه افزایش قیمتی برای تامین وثیقه در شهرستان ها نخواهیم داشت.

از 8 صبح تا 8 شب

مشاوره رایگان با کارشناسان

حتی روز های تعطیل

گروه مشاورین کارگزاران

اجاره سند و وثیقه اجاره ای برای دادگاه و دادسرا

ضمانت و آزادی متهم و زندانی

اگر به دنبال مرکز اجاره سند معتبر برای تامین وثیقه مورد نظر هستید موارد زیر را در انتخاب مرکز اجاره سند معتبر در نظر بگیرید.
مرکز اجاره سند معتبر دارای یک دفتر ثابت بوده و حتما مجوزهای لازم را کسب کرده باشد.
استفاده از وکلای خبره و کاربلد به طوری که امور ضمانتی محوله را در کمترین زمان ممکن به انجام رساند.
قیمت ارائه اسناد را در چارچوب معین و تعین شده ارائه نماید و هیچ گونه هزینه اضافی برای آن دریافت نکند.
دارای سابقه کار بوده و از بدو تاسیس خود ضمانت های زیادی را با موفقیت به انجام برساند.
هیچ گونه پیش پرداختی برای تامین وثیقه دریافت نکرده و از ارائه محاسبه قیمت وثیقه به طور درصدی امتنا نماید.
پیدا کردن مرکز اجاره سند با شرایط ذکر شده کار آسانی نمی باشد و تحقیق کردن در باره مراکز اجاره سند با کلیه شرایط ذکر شده عملا خیلی زمان بر خواهد بود.

اجاره سند بدون پیش پرداخت در سراسر کشور

همین حالا تماس بگیرید

02166891290 / 02166872449

لازم به ذکر است که آزادی متهم با سند اجاره ای به طور موقت بوده و در زمان احضار و تشگیل پرونده باید در زمان تعین شده در دادگاه حضور یابد و پاسخگوی اتهامات وارد شده باشد و درصورتی که متهم شناخته شود دوباره به زندان برمی گردد.
گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز اجاره سند با شرایط ذکر شده می باشد که توانایی تامین سندهای مورد نیاز شما از مبالغ چند میلیونی تا چند صد میلیونی را مهیا ساخته است و هیچ گونه کمبودی در تامین وثیقه های مورد نیاز شما نخواهد داشت.
وکلا و کارشناسان این مرکز اجاره کلیه اسناد و مدارک مورد ارائه به دادگاه ها و دادسراهای کشور را به دقت مورد بازبینی قرار می دهند تا از معتبر بودن اسناد اطمینان کامل حاصل شود به طوری که در اولین وحله ی ارائه به دادگاه مورد تایید کارشناسان واقع می شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با گروه مشاورین کارگزاران در تماس باشید تا از راهنمایی مشاوران و کارشناسان ما در زمینه اجاره سند برای دادگاه ها و دادسرا های کشور بهره ببرید.

۲۰ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karghozaran sanad

مشاوره جهت تهیه سند اجاره ای

گروه مشاورین کارگزاران جهت تهیه اسناد مورد نیاز شما برای ارائه به دادگاه های کشور از وکلای خبره بهره می گیرد که دارای تجربه کافی در این زمینه می باشند.
در فرایند دادرسی کیفری یکی از تصمیماتی که به محض دستیابی به متهم انجام می دهند صدور قرار تامین کیفری متناسب با پرونده فرد می باشد.
منظور از تامین وثیقه برای آزادی زندانی توسط دادگاه می توان به دسترسی به متهم، تضمین حضور به موقع متهم، جلوگیری از فرار یا مخفی شدن متهم، و... اشاره نمود..
سند گذار در واقعه به صاحبان اسناد اطلاق می شود که سند ملکی خویش را برای ضمانت متهم به دادگاه ارائه می نمایند
این افراد برای ارائه وثیقه خویش از خانواده متهم ضمانت های لازم را دریافت می نمایند به طوری که در برخی موارد ضمانت های دریافت شده  بیش تر از ارزش سند می باشد.
در این راستا مراکز اجاره سند عهده دار تامین وثیقه مورد نیاز شما برای ارائه به دادگاه ها ودادسراهای کشور با قیمت مناسب شده اند تا در کمترین زمان ممکن وثیقه مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

 

 02166891290 / 02166872449 

 دفتر مرکزی : تهران

 

همه روزه می توانید از 8 صبح تا 8 شب با مشاورین ما تماس گرفته و مشاوره رایگان داشته باشید ،

مشاورین و کارشناسان ما حتی روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند


نکته حائز اهمنیت دیگر تعین میزان وثیقه می باشد. همانطور که در مقالات قبل اشاره شده است میزان وثیقه برحسب نوع پرونده و جرم ارتکاب یافته تعین می شود.
بنابراین قانون مقرر کرده است که میزان وثیقه تعین شده نباید کمتر از جرم متهم نباشد. به علاوه بعضی از جرایم نقدی می باشد که مرجع قضایی سعی دارد در تعین وثیقه خسارت مالی احتمالی را هم در نظر بگیرید.
بعد از معرفی سند به عنوان وثیقه، ارزیابی های لازم توسط کارشناسان دادگاه به عمل می آید و درصورتی که شرایط لازم و کافی را داشته باشد می تواند باعث  آزادی موقت  متهم را از زندان شود.
البته آزادی با قرار وثیقه به طور موقت بوده و فرد باید در زمان تشگیل پرونده در دادگاه حضور یابد و پاسخگویی اتهامات وارد شده باشد واگر در جریان پرونده مجرم شناخته شود باید به زندان برگردد.
این مرکز اجاره سند همواره سعی در تسریع امور ضمانتی متهمان جرایم غیر عمد را دارد بدین صورت که کلیه اسناد مورد نظر را مورد بازبینی قرار می دهد تا از معتبر بودن اسناد اطمینان کامل حاصل شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با مشاوران و کارشناسان گروه مشاورین کارگزاران در ارتباط باشید .
 

۰۶ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karghozaran sanad

تهیه سند اجاره ای

گروه مشاورین کارگزاران جهت تهیه اسناد مورد نیاز شما برای ارائه به دادگاه های کشور از وکلای خبره بهره می گیرد که دارای تجربه کافی در این زمینه می باشند.
آزادی متهم با سند اجاره ای و فیش حقوقی بخشی از خدمات این مرکز اجاره سند در طول ده ها خدمات این مرکز می باشد.
ضمانت متهم با سند اجاره ای یکی از روشهای ضمانتی می باشد که با ارائه آن به دادگاه می توان فرد را تا زمان تشکیل پرونده به طور موقت از زندادن آزاد کرد.

مشاوره رایگان

همه روزه از 8 صبح تا 8 شب

 

 02166891290 / 02166872449 

 دفتر مرکزی : تهران


در حالت کلی سند گذار به دلیل روابط خویشاوندی، عاطفی و ... نزد مقام قاضی حاضر می شود و اقدام به ارائه سند برای ضمانت متهم می نماید.
برخی موارد پیش می آید که فرد وثیقه گذار به دلیل فروش ملک یا برداشتن وام و... درخواست فک وثیقه را می نماید.
در چنین صورتی فرد وثیقه گذار با حاضر کردن شخص متهم نزد مقام قضایی طی درخواست کتبی یا شفاهی اعلام می نماید که از این لحظه به  بعد ضمانت فرد را عهده دار نمی شود و متهم ناچارا باید به زندان برگردد.
برای جلوگیری از مشکلات قید شده می توان به مراکز معتبر اجاره سند برای تامین وثیقه مراجعه نمود.
مراکز اجاره سند در واقع اسناد مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن تهیه نموده و تا زمان تشکیل پرونده اصلی اسناد ارائه شده می تواند ضامن آزادی شما شود.

تهیه سند اجاره ای

گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز معتبر در سطح کشور می باشد که دارای وکلای خبره می باشد و شما را ازداشتن هرگونه مشاوره در این زمینه بی نیاز می سازد.
از خدمات کم نظیر گروه مشاورین کارگزاران می توان به موارد زیر اشاره نمود:
اجاره سند ملکی برای مرخصی زندانی،اجاره سند ملکی برای آزادی متهم ، اجاره سند برای ازادی زندانی ، سند وثیقه ایی جهت دادسرا ،ضامن برای وثیقه ، وثیقه ملکی، اجاره سند معتبر، سند ملکی برای ضمانت ، ضمانت در دادگاه،ارائه فیش حقوقی به دادگاه، آزادی متهم با فیش حقوقی، ارائه سند تک برگ برای ضمانت متهم و... .
این مرکز اجاره سند کلیه خدمات ذکر شده را در سطح کشور و باقیمت مناسب ارائه می نماید که برای ارائه خدمات ذکر شده هیچ گونه پیش پرداختی از شما دریافت نمی شود. 
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با مشاوران و کارشناسان گروه مشاورین کارگزاران در ارتباط باشید.
 

۰۵ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karghozaran sanad

تامین وثیقه دادگاه

گروه مشاورین کارگزارن یکی از مراکز معتبر در زمینه تامین وثیقه های مورد نیاز شما برای ارائه به دادگاه ها و دادسراهای کشور می باشد.
آزادی فرد متهم با قرار وثیقه بدین معنی است که فرد می تواند تا زمان تشکیل دادگاه به طور موقت از زندان آزاد شده و در زمان تشکیل پرونده پاسخگویی اتهامات وارد شده باشد.
اگر در زمان تشکیل پرونده فرد متهم شناخته شود و نتواند بی گناهی خود را ثابت کند باید دوباره به زندان برگردد.
همواره تامین ارزش وثیقه بسته به نوع پرونده و جرم ارتکابی توسط مقام قاضی انجام می پذیرد ولی معرفی نوع وثیقه از اختیارات متهم است که می تواند برحسب شرایط خویش وثیقه خود را به دادگاه تسلیم نماید.

 

تماس با مشاورین ما همه روزه 

حتی روزهای تعطیل

از 8 صبح تا 8 شب

مشاوره رایگان

02166891290

02166872449 

تامین سند و وثیقه بدون پیش پرداخت در سراسر کشور


وجه نقد، ضمانت نامه بانکی، سند ملک و... را می توان به عنوان وثیقه به دادگاه ارائه نمود به طوری که شرایط لازم برای ضمانت را داشته باشد.
متهم می‌تواند وسیله نقلیه خود را به عنوان یک مال منقول به عنوان وثیقه برای آزادی خویش معرفی نماید که در این صورت باید خود مال عیناً توقیف شود البته باید توجه داشت که در مورد اموال غیر منقول مانند زمین و منزل، اخذ وثیقه از طریق بازداشت سند مالکیت محقق می‌شود.


در شرایطی که سند ملکی به دادگاه ارائه می شود کارشناسان محترم دادگاه اسناد ارائه داده شده را مورد بازبینی قرار می دهند تا از معتبر بودن اسناد اطمینان کامل حاصل شود.
همواره دقت نماید که اگر به وثیقه مورد نیاز خود دسترسی نداشتید و خواهان تامین وثیقه از مراکز اجاره سند هستید به سابقه کاری مرکز مورد نظر توجه داشته باشید.

اجاره وثیقه از مراکز معتبر

مراکز اجاره سند معتبر در سطح کشور آمادگی لازم برای ارائه خدمات تامین وثیقه را در سطح کشور و با قیمت مناسب ارائه می نمایند.
گروه مشاورین کارگزاران برای تامین وثیقه قابل ارائه به دادگاه ها در کلیه شهرهای کشور از وکلای خبره بهره می گیرد که باعث تسریع در امور ضمانتی مراجعین می شود.
این مرکز اجاره سند همواره قیمت وثیقه های مورد نیاز شما را به طور مناسب ارائه می نماید و هیچ گونه پیش پرداختی در این راستا دریافت نخواهد نمود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر همواره می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با مشاوران و کارشناسان گروه مشاورین کارگزاران در ارتباط باشید.

تامین سند و وثیقه همواره نیاز به دانش کافی دارد و همواره باید قبل از اقدام به پرداخت هرگونه هزینه نسبت به اجاره سند در رابطه با اعتبار و سابقه مرکز ارائه دهند سند اجاره ای تحقیقات لازم را حتما به عمل آورید .

۰۳ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
karghozaran sanad