گروه مشاورین کارگزاران جهت تهیه اسناد مورد نیاز شما برای ارائه به دادگاه های کشور از وکلای خبره بهره می گیرد که دارای تجربه کافی در این زمینه می باشند.
آزادی متهم با سند اجاره ای و فیش حقوقی بخشی از خدمات این مرکز اجاره سند در طول ده ها خدمات این مرکز می باشد.
ضمانت متهم با سند اجاره ای یکی از روشهای ضمانتی می باشد که با ارائه آن به دادگاه می توان فرد را تا زمان تشکیل پرونده به طور موقت از زندادن آزاد کرد.

مشاوره رایگان

همه روزه از 8 صبح تا 8 شب

 

 02166891290 / 02166872449 

 دفتر مرکزی : تهران


در حالت کلی سند گذار به دلیل روابط خویشاوندی، عاطفی و ... نزد مقام قاضی حاضر می شود و اقدام به ارائه سند برای ضمانت متهم می نماید.
برخی موارد پیش می آید که فرد وثیقه گذار به دلیل فروش ملک یا برداشتن وام و... درخواست فک وثیقه را می نماید.
در چنین صورتی فرد وثیقه گذار با حاضر کردن شخص متهم نزد مقام قضایی طی درخواست کتبی یا شفاهی اعلام می نماید که از این لحظه به  بعد ضمانت فرد را عهده دار نمی شود و متهم ناچارا باید به زندان برگردد.
برای جلوگیری از مشکلات قید شده می توان به مراکز معتبر اجاره سند برای تامین وثیقه مراجعه نمود.
مراکز اجاره سند در واقع اسناد مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن تهیه نموده و تا زمان تشکیل پرونده اصلی اسناد ارائه شده می تواند ضامن آزادی شما شود.

تهیه سند اجاره ای

گروه مشاورین کارگزاران یکی از مراکز معتبر در سطح کشور می باشد که دارای وکلای خبره می باشد و شما را ازداشتن هرگونه مشاوره در این زمینه بی نیاز می سازد.
از خدمات کم نظیر گروه مشاورین کارگزاران می توان به موارد زیر اشاره نمود:
اجاره سند ملکی برای مرخصی زندانی،اجاره سند ملکی برای آزادی متهم ، اجاره سند برای ازادی زندانی ، سند وثیقه ایی جهت دادسرا ،ضامن برای وثیقه ، وثیقه ملکی، اجاره سند معتبر، سند ملکی برای ضمانت ، ضمانت در دادگاه،ارائه فیش حقوقی به دادگاه، آزادی متهم با فیش حقوقی، ارائه سند تک برگ برای ضمانت متهم و... .
این مرکز اجاره سند کلیه خدمات ذکر شده را در سطح کشور و باقیمت مناسب ارائه می نماید که برای ارائه خدمات ذکر شده هیچ گونه پیش پرداختی از شما دریافت نمی شود. 
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با مشاوران و کارشناسان گروه مشاورین کارگزاران در ارتباط باشید.